ПОРЕДЕН ПАСКВИЛ – СЕРИЕН ФИЛМ „ВОЙНАТА НА БУКВИТЕ“
Уважаеми българи – ако все още се смятате такива по съзнание – виждате следващата, поредна „велика “ писателка на български исторически романи! Тя съответно в съответните й публични изяви, пози , облекла – е българка. Нейното публично излагане се нарича – роман “ Войната на буквите“. Въображението на тази писателка се движи от моминските й сцени из Парка на свободата до к_р_е_в_а_т_н_и_т_е й гимнастики на средната й възраст. Всичко е обосновано авторитетно като българска царска история. Вероятно самата авторка визуално, поведенчески и мисловно се припокрива като настояща столична примадона – царица! Нищо повече не може да се каже за един пасквил, в който българската история е сведена до ежедневието на все повече уголемяващата се тълпа от олекотена мозъчна мисъл, която с животински инстинкт се нахвърля върху темата, а именно българската история! Всичко се свежда до способността на днешната млада и средна възраст, която освободена демократично от трудови навици, си въобразява, че писането е почти уличен проблем, както се изливат уличните приказки, а историята е най-плодоносното обработвано поле. Българската история се разпъва на кръст! Едни теглят на изток, други теглят на запад, трети спокойно разтеглят на север и т.н. Имам предвид последната гавра с българската история, която е сътворена от появилата се като бурен в житна нива – „историчка“ писателката Людмила Филипова и „сценаристите“ на филма Теодора Маркова, Невена Кертова и Георги Иванов.
Драги българи, както виждате, аз Ви цитирах извънредно известните Ви публични имена на български „творци“, които по същия Максимгенчов маниер са преценили себе си като велики творци на български исторически измислици. Филмът е направен по стандарта на „GAME OF TRONS“ : крещене, разголване, чукане, конфликтни сцени и т.н. Историческите образи са днешните КАФЕНДЖИЙСКИ ДЪЛГОКОСИ ОБРАЗИ С ПОВЕДЕНИЕ НА ТОКУЩО ИЗПИТИ СТОТИНА ГРАМА АЛКОХОЛ И ИЗПУШЕНА ЦИГАРА! Гневни, не на себе си и представящи с хъс, който прилагат в ежедневните си разговори ,срещи и конфликти. Българската история в последните 10 години представлява изключително поле на „разработване“, „разбулване“ и ОПОРОЧАВАНЕ С ИВЪНРЕДНО ПРИМИТИВНАТА ПРЕДСТАВА НА СЦЕНАРИСТИ, ИЗПЪЛНИТЕЛИ, РЕЖИСЬОРИ, ИСТОРИЦИ – КОНСУЛТАНТИ, АРХЕОЛОЗИ И ПИСАТЕЛИ, КОИТО С МЪТНИ ГЛАВИ В КАФЕНЕТАТА И ДОМОВЕТЕ СИ ИМАТ САМО ЕДНА ПРЕДСТАВА, ЧЕ ИСТОРИЯТА Е ТОВА, КОЕТО Е ТЕХНИЯ ЖИВОТ ДНЕС! НИТО ЕДИН ОТ АРТИСТИТЕ НЕ МОЖЕ ДА ИЗЛЕЗЕ ОТ ЕЖЕДНЕВНОТО СИ ПОВЕДЕНИЕ, ЖЕСТОВЕ , МИМИКИ! ОБЕЗАТЕЛНО Е НАПРАВЕНА ЛЮБИМАТА СЦЕНА ДА СЕ ПОТОПЯТ ВЪВ ВАНА ГОЛИ СЪС СУХА КОСА , КОЕТО ПРЕДСТАВЛЯВА В СЪЗНАНИЕТО НА ДНЕШНИТЕ ВЕЛИКИ БЪЛГАРСКИ – ХОЛИВУДСКИ РЕЖИСЬОРИ, ЧЕ Е ВИСША ФОРМА НА ЛЮБОВ! – ТЪЖНО, СКВЕРНО, ТРАГИЧНО! НИВОТО НА МИСЛЕНЕ Е ОСКОТЯЛО! ЗА ТОЗИ ПАСКВИЛ ЗА БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЯ МОЖЕ ДА СЕ КАЖЕ СЛЕДНОТО – ОБРАЗЪТ НА СИМЕОН ПРЕДСТАВЛЯВА ЕДИН ДНЕШЕН КЛОШАР, КОЙТО Е УСПЯЛ ДА СЕ НАХРАНИ ДОБРЕ, ДА СИ ИЗМИЕ ЛИЦЕТО, НО МУ ЛИПСВА ГРЕБЕН! ПОВЕДЕНИЕТО НА СИМЕОН СЪОТВЕТНО Е ЗВЕРСКО КЪМ СИНА СИ, КОЕТО ТОЙ ЗАПЛАШВА С УБИЙСТВА, А „ВЕЛИКАТА“ АКТРИСА – ДУХОВНИКОВА ИЗЖИВЯВА СВОИТЕ ЛИЧНИ СЦЕНИ НА БЛЪСКАНЕ С ЮМРУЦИ И СТРЕЛКАЩИ ПОГЛЕДИ КЪМ СИМЕОН. НАИСТИНА Е ВЕЛИКА БОЖИЯТА ДАРБА ДА СИ ВЪОБРАЗЯВАШ, ЧЕ СИ АКТЬОР И СЦЕНАРИСТ!… РЕЗУЛТАТИТЕ СА ТВОРБИ НА ПРИМА ВИСТА БЕЗ НИКАКВИ КРИТЕРИИ…